dimarts, 11 de novembre del 2008

NINGU ENTRENA

Ahir el matí vaig realitzar una sortida de 70km en carretera amb els meus companys del Baix Ter, Àngel Cabrera, Joan coll i en javi. Aquests van fer una tàctica d'equip com a club que son per atacarme pujant Santa palaia, els atacs van ser molt dusos , sobretot per part de l'Angel, al final del dia vam acabar en 70km.






Avui he sortit amb l'Amat i en Nil a fer Btt pel massís del Montgrí fent al principi unes zones una mica complicades on en Nil a tingut una mica de dificultats.Quan anàvem direcció el parc Animal de sobrestany , l'amat a rebentat i la sortida ja sa anat a norris, i al final cadascú cap a casa seva, però ha estat força divertida.

3 comentaris:

Amat Artigas Personal Blog ha dit...

Passem aquestes fotos d´avui fent ciclocross amb en neil per mail quan puguis i ho penjaré al meu blog.
A la web només es poden veure petites.
Al meu blog hi ha més fotos de vidreres.
Adéu presi.

Amat

Good Munki! ha dit...

hola enric... em recorda de guillem de montgri? sóc la jennifer del rosario. com estàs?

ETS1373 ha dit...

JENIFER ENVIAM UN MAIL I ENS POSEM EN CONTACTE, ROCAMOURA@HOTMAIL.COM