diumenge, 9 de novembre del 2008

CURSA COPA GIRONINNA



Ahir el matí es va disputar la cursa a Vidreres amb unes camins molt amples, no gairè normals amb aquestes competicions.




Les sensacions a la sortida no eren gairè bones ja que desprès de satmanes molt irregulars amb els meus entrenaments, no podia esperar el resultat del segle, i si tenim en compte que divendres vaig anar a fer 100km a l'estany amb l'Amat, Cordero, entre altres. el cansament acomulat per falta d'entrenament era més notori.




A la sortida estaba ben posicionat, vaig sortit amb el grup principal , però just arribar a la primera pujada, és va treure el pedal i això en va fer perdre unes 10 posicions ja que era un pedal diferent al que faig servir habitualment, ja que el meu es va trencar el dia anterior i en Joan Coll en va deixar el seu.


Durant la pujada i amb les cames ben agarrotades, vaig tenir de pujar al meu ritme i dexarme passar per gent que habitualment no en passa, tot i així a les baixades recuperaba posicion, però mès tard a les pujades en perdia unes cuantes mes, això va ser la meva cursa.


Al final arribant a l'arribada ens vam disputar a l'sprint amb Jose Antonio Garcia del CAT-BIKE on no el vaig poder guanyar per 1segon ila meva posició final va ser de 53.