dilluns, 13 d’octubre del 2008

COPA GIRONINA A PORQUERES

Ahir es va disputar la copa gironina a porqueres on van participar mes de 360 corredors en les diverses categories.

Les sensacions de la cursa no eren gairè bones abans de la sortida, les cames me les sentia una mica carregades, però la sortida es dona al voltants de les deu. Hem vaig situar del 35 primers , amb la intenció d'ana dosificant perquè es previa una cursa dura, i així o va ser, 35km amb un desnivell de mes de 1000m. , vaig intentar seguir el ritme de devant i fins el km 15 o vaig aconseguir, entre el 15 i el 20vaig tenir un baixont, el cual en va fer perdre forces posicions, encara vaig tenir temps de recuperarme entre el 20 i el 23però aquí el meu cos va dir prou, i en vaig dedicar a mentenirme deixant passar un bon grapat de companys que al final de meta vaig aconseguir la 45 posició i 16 en la categoria master 30.

Anem millorarnt, però sa de millorar molt mes.