diumenge, 26 d’octubre del 2008

CURSA COPA GIRONINA AMER

Ahir el matí es va disputar la cursa de btt Amer, la cursa es va adelantar mitja hora, i va anar molt bè, i mès en aquesta cursa on el vencedor Oriol Moata va fer un temps de 1h45min13seg, on la resta dels mortals vam necessitar mes de 2h per completar un circuit personalment força maco i molt dur on en va sobrar la darrera pujada que només era de pedres.


Just donada la sortida, en vaig situar dels 25 primerson anava darrera el meu company Anguel guich que el vaig poder aguantar fins el KM 18, apartir d'alla va ser un calvari, vvaig començar a baixar el ritme i no podia aguantar un ritme constant , al KM 27 en passar en David Benitez intentant que el seguis i així o vaig fer durant 1 KM, però no podia més, hi al final vaig perdre 3 posicions respecte en David que va aconseguir un temps de 2h 29min a la 40 posició, jo al final vaig fer la posició 44 amb 2h 12min.