dilluns, 29 de setembre del 2008

SORTIDA MATINAL



Avui desprès de una cursa molt maca ahir a Sant gregori de Btt, on les sencacions van ser molt bones encara que el resultat no ho reflexa, degut a que en vaig perdre dos vegades i vam perdre jo i una altre company mes de 10 min.


Tot i això va ser una cursa molt maca on vaig anar demenys a mes, i això vol dir que estic en el camí i en les properes curses espero millorar mes, ahir si tot haagues anat be hauria acabat dels 30 primers, pero degut a les perdues vaig acabar 60,pero http://kapproblema.blogspot.com/.


Avui de bon matí hem sortit a rodar per estirar les cames, i ma anat molt be ja que les tenia molt carregades.
Aquí hi falta el rei de la festa, l'amat tirant la foto, camuflat, hi el presi molest amb els del barça, no se perque? ,( jejejejeje) de bon rottlo!!